Το πρώτο στην Ελλάδα Κέντρο Θεραπείας Πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου

Η μέθοδος θεωρείται από τις πλέον εξελιγμένες, αφού στοχεύει με μεγαλύτερη ακρίβεια στον όγκο, περιορίζοντας την επιβάρυνση των υγιών ιστών και κρίσιμων οργάνων. Τη δημιουργία του πρώτου στην Ελλάδα Κέντρου Θεραπείας Πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς, σχεδιάζει, με ορίζοντα πενταετίας, το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου. Ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου, Μιχάλης Καραβιώτης τόνισε στην εκδήλωση για τον απολογισμού του […]